Medical update dag 6 post OK.
Ik heb helaas weinig spectaculairs te melden vandaag. Geen indrukwekkende bloodpatches, extra operaties, lekkende catheters of spuitende infusen.
Geen stroomstoringen en niemand die me belet bij het twitteren. Niemand die tegen me zegt dat het deze keer toch echt moet lukken.
Zelfs de temperatuur is dramatisch constant tussen 37.5 en 38.1. De enigen die voor reuring zorgen zijn mijn darmen, maar dat is ook al geen nieuws. Ik weet allang dat zij dramatisch aandachtzeikerds zijn en dus negeer ik ze volkomen.
Ook de post was niet spannend, helemaal niks gewonnen, helemaal geen smeekbedes om 1 lot te kopen.
Ik kan me voorstellen dat jullie je afvragen, hoe is ze in godsnaam deze niet te filmen saaie dag doorgekomen? Nou dankzij jullie! Door bezoek, telefoontjes, twitter blijf ik ook vanuit mijn bed verbonden met de buitenwereld.
Het beste medicijn zit niet in van die uitdrukbare strips, maar dat zit in de mensen om je heen…
