Het moet toch lukken… ook eens vrolijk worden van de regen. Best irritant dat je humeur vaak zo wordt beïnvloed door het weer. Dus motto van de dag: “Ha lekker regen…”
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=X4ASxe_paPo]
Maar op de een of andere manier werkt het nog niet echt 🙁
De zon doet toch echt wonderen…maar we geven het nog niet op.